Ako nakupovať na e-shope?

Výber tovaru
Jednotlivé produkty predstavujú polia s názvom, obrázkom, krátkym popisom a cenou. Po kliknutí na zvolený produkt sa otvorí detail produktu. Tu sa dozviete všetky informácie o ňom.
Ak máte o daný produkt záujem, stačí kliknúť na tlačidlo Kúpiť a produkt sa pridá do nákupného košíka. Neznamená to však, že ste daný produkt automaticky objednali. Z košíka ho môžete jednoduchým spôsobom opäť vybrať.
Tlačidlo Kúpiť sa nachádza aj v spodnej časti poľa náhľadu produktu. Pre vloženie do košíka preto nie je nutné vstupovať do detailu produktu.

Objednávka
Samotné vytvorenie objednávky prebieha v časti Košík. Vytvorenie objednávky je koncipované tak, aby všetky kroky bolo možné vidieť na stránke a nedochádzalo tak k nejasnostiam alebo komplikáciám.

Vytvorenie objednávky prebieha v niekoľkých jednoduchých krokoch:

  1. Skontrolujte tovar, ktorý ste počas nakupovania pridali do nákupného košíka. V košíku máte možnosť upraviť počet kusov, skontrolovať ceny jednotlivých položiek, alebo vymazať položku/položky z košíka. Kedykoľvek sa môžete vrátiť do obchodu a pridať do zoznamu tovar, na ktorý ste zabudli.
  2. Vyberte spôsob dopravy tovaru (viac v článku tu)
  3. Zvoľte spôsob platby za tovar (viac v článku tu)
  4. Vyplňte Kontaktné informácie kliknutím na tlačidlo SOM REGISTROVANÝ alebo ich vyplňte kliknutím na tlačidlo NIE SOM REGISTROVANÝ a zároveň máte možnosť registrácie v našom e-shope
  5. Potvrdiť súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami – kliknutím na odkaz sa Vám VOP otvoria v novom okne prehliadača, kde si ich môžete preštudovať alebo stiahnuť do svojho počítača.
  6. Kliknutím na Potvrdiť objednávku bude Vaša objednávka odoslaná do obchodného systému.

 

Potvrdenie objednávky
Vašu objednávku Vám záväzne potvrdíme následne po preverení skladovej dostupnosti tovaru, spôsobu a realizácie platby. V tomto e-maily sa bude nachádzať kompletné zhrnutie objednávky po dohode s Vami, vrátane všetkých obchodných údajov (= zálohová faktúra).

V prípade, že Vami objednaný tovar nebude momentálne dostupný v našich skladoch, alebo u našich dodávateľov, budeme Vás kontaktovať (telefonicky alebo e-mailom) za účelom dohody ďalšieho postupu a možností vybavenia Vašej objednávky. Ponúkneme Vám alternatívny tovar a po dohode upravíme, alebo zrušíme Vašu objednávku.

Storno objednávky
V prípade, že sa rozhodnete Vašu objednávku stornovať, môžete tak urobiť e-mailom alebo telefonicky. Kontakty nájdete na našej stránke v časti KONTAKT. Takýmto spôsobom môžete stornovať objednávku len do momentu kým nedostanete e-mail s potvrdenou objednávkou.

Ak sa chystáte stornovať akceptovanú objednávku (v zmysle čl.2 bod 2.3. VOP), odporúčame Vám oboznámiť sa s detailnými podmienkami a pravidlami stornovania objednávky vo všeobecných podmienkach (čl.8. bod 8.2. VOP).

Formy platenia
Objednávku môžete uhradiť viacerými spôsobmi (viac v článku tu)

Spôsob doručenia
Tovar Vám doručíme riadne a bezpečne zabalený, spôsobom podľa Vášho výberu (viac v článku tu)

Záručná doba
Všeobecne platí, že minimálna záručná doba na spotrebný tovar objednávaný spotrebiteľmi v rámci EÚ je 24 mesiacov.

Reklamačné podmienky
Pre reklamáciu na chybu tovaru pozri reklamačný poriadok čl.9 VOP (viac v článku tu)
Pre reklamáciu na dodanie tovaru pozri čl. 5 bod 5.9. VOP (viac v článku tu)

Ochrana osobných údajov
Spracovanie akýchkoľvek osobných údajov je citlivou záležitosťou a preto sa snažíme k nim tak aj pristupovať. Detailne je prístup a postup našej spoločnosti uvedený v čl. 10 VOP (viac v článku tu)